20 Ağustos 2011 Cumartesi

Yurdum Genci Gurbet Ele Gelince

bugün dünyanın en büyük üniversitelerinden birindeydim. (tamamen turistlik amaçlı) Dönem açılıyor malum, öğrenciler kampüsü ve içerisindeki bin bir çeşit mağazayı doldurmuşlardı.İkinci el kıyafet satan harika bir dükkan buldum. Bir yandan mağazayı dolaşıp bir yandan Türkiye'de ikinci el işinin neden tutmadığı üzerine düşünürken tam, bir ses takıldı kulağıma "aa buna baksana" diye.. Ah ne güzel, bak sen şu Türk gençlerine; böyle güzel bir üniversitede okuyorlar herhalde diye düşünürken devamında duyduğum Türkçenin kalitesine inanamadım.. kız yanındaki adama güneş gözlüklerinden birini gösterirken "aayyy bu çok kaşar bişey yaaa" diye hayıflandı.. yanındaki adam da aynı şekilde "evet çok kaşarmış gerçekten yaaa" diyerek onu onayladı.Gözlüğe baktım, bildiğin gözlük.. gençlere baktım bildiğin eli yüzü düzgün genç.. ortama baktım.. daha iyisi olamaz.. belki de dünyada gelebilecekleri en iyi yerdeler.. ama o türkçe.. ama seçtikleri o kelimeler..o kelime sonları ayy yoowww waayy şeklinde uzatmalar.. ah sevgili türk genci.. ahh...

geçen hafta tanıştığım, üzerinde devasa bir amerikan bayrağı taşıyan o tshirtü giyerek sokaklarda gururla salınan sevgili odtülü.. seni de henüz hafızamdan silebilmiş değilim..

sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder